الاثنين، 4 أغسطس 2008

أول الكلام

هـذي مــدونــــة الفقير ........
لـــبارئ الكـون الفسيح
عنوانها صدق الحديث ........
بــــلا نــفاق أو مـــــديح
فالحـق أســـمى مطلب ........
و الحق في الدنيا جريح
و لـــجرأة بـــــانت بها ........
أسميتها ب ( أنا صريح )

هناك 5 تعليقات:

Unknown يقول...

عارف عجبتني البداية دي قوي
مستني بأه مواضيعك
كل ودي
إبراهيم العدوي

اصحى يا نايم يقول...

و لـــجرأة بـــــانت بها ...ـ
أسميتها ( أنا صريح )

**********

يتهيألى كده أصح .. لأن حرف الباء عامل تقل فى الوزن .. مش قادر ابلع البيت بيه

جندي العقيدة يقول...

يا عمنا ( إصحى يا نايم )

بتفهم في الشعر ؟
هي مضبوطة كدة :
أسميتها ب(أنا صريح)

و وزنها ( متفاعلن متفاعلن ) , هو في الطب و الشعر كمان ؟!!!!!!!!
ههههههه

لا تسألنى من انا يقول...

الف مبروك يا باشمهندس

خطوة جيدة .. وكان لابد منها

منذ مدة


........

اتفق مع اخى اصحى يا نايم

حتى وان كان وزنها صحيح

برضه تقيلة وانا كمان مش بالع البيت ده


ممكن تكسر الوزن ... عادى يعنى

م/ عمرو الليثي يقول...

بداية رائعة من مهندس رائع
حبيبك الليثي